Tandartsen Breda Zuid
  • Behandelingen
    • Algemene tandheelkunde
    • Tandvleesproblemen
    • Wortelkanaalbehandelingen
    • Esthetische tandheelkunde
    • Kronen en bruggen
    • Tandprothetiek
    • Implantaten
    • Beugels (orthodontie)
  • Over ons
    • Het team
    • Werken bij
    • Tarieven
    • Werkwijze en huisregels
      • privacy voorwaarden
    • Spoed
    • Betalingsvoorwaarden
    • Garantieregeling
    • Nieuws
    • Klachten
  • Contact
  • Meld u nu aan
  • Menu Menu
Meld u nu aan

Klachtenprocedure

Al onze mondzorgverleners en praktijkmedewerkers doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Hieronder kunt u lezen welke stappen u kunt nemen als u niet tevreden bent.

Maak uw ongenoegen kenbaar in de praktijk

Indien u ergens niet tevreden over bent, dan stellen wij het zeer op prijs dat u in eerste instantie contact met de praktijk opneemt, zodat wij in de gelegenheid zijn om uw onvrede weg te nemen en/of hiervan kunnen leren. Wij streven ernaar om ontevredenheid in goed overleg binnen de praktijk op te lossen, omdat dit zowel in uw belang als in het belang van de behandelrelatie is. Wij verzoeken u om eventuele onvrede bij voorkeur direct met de betrokken behandelaar te bespreken of een afspraak te maken met de praktijkmanager. In de meeste gevallen leidt dit tot verduidelijking en kan er gezamenlijk een passende oplossing worden gevonden.

Klacht indienen bij erisietsmisgegaan.nl*

Is het in overleg met uw behandelaar /en/of de praktijkmanager niet gelukt om zelf afspraken voor een oplossing te maken? Dan kunt u een aanvraag voor klachtbemiddeling indienen bij erisietsmisgegaan.nl.

*Let op! Dit is van toepassing voor onze mondzorgverleners in loondienst. Voor onze ZZP
behandelaren kan dit een andere organisatie zijn. Wij adviseren u graag welke van toepassing is voor uw situatie. Vaak zijn: 

  • tandartsen aangesloten bij de klachtenregeling van beroepsvereniging KNMT; 
  • mondhygiënisten bij de klachtenregeling van beroepsvereniging NVM. 

Na indiening van uw klacht gaat een klachtenfunctionaris met uw melding aan de slag. Hij of zij geeft geen oordeel en doet geen uitspraak over schadevergoeding, maar bemiddelt tussen u en uw behandelaar om samen tot een oplossing te komen.

Geschillencommissie

Wanneer de klacht niet wordt opgelost met de hulp van een klachtenfunctionaris, kan de kwestie worden voorgelegd aan een geschillencommissie. Wij adviseren u graag welke geschillencommissie van toepassing is voor uw situatie

Termijn van bemiddelingsfase/ klachtbehandelingsfase. 

  • Na schriftelijke indiening van de klacht bij uw mondzorgverlener moet deze zich inzetten om binnen 6 weken te komen tot een oplossing voor uw klacht. In deze periode kunnen
    bemiddelingsgesprekken plaatvinden met een klachtenfunctionaris, de zorgaanbieder en u. Als resultaat ontvangt u van de mondzorgverlener een onderbouwd oordeel over de klacht. Hierin wordt de visie van de mondzorgverlener uiteen gezet. Zo staat er in welke beslissingen er zijn genomen en welke maatregelen er naar aanleiding van de klacht worden getroffen.
  • Deze termijn van 6 weken mag nog eens worden verlengd met 4 weken. De mondzorgverlener brengt u daarvan op de hoogte, met onderbouwing van de reden.
  • Wanneer u en de mondzorgverlener het eens zijn, is er nog een verlenging mogelijk, bijvoorbeeld als er is afgesproken een bemiddelingstraject (mediation) te volgen, maar ook als de zorgaanbieder meer tijd nodig heeft om met een goede oplossing te  komen. De meeste klachten worden in deze fase tot een goed einde gebracht.

Bekijk informatiefolder

Klachtenprocedure

Al onze mondzorgverleners en praktijkmedewerkers doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Hieronder kunt u lezen welke stappen u kunt nemen als u niet tevreden bent.

Maak uw ongenoegen kenbaar in de praktijk

Indien u ergens niet tevreden over bent, dan stellen wij het zeer op prijs dat u in eerste instantie contact met de praktijk opneemt, zodat wij in de gelegenheid zijn om uw onvrede weg te nemen en/of hiervan kunnen leren. Wij streven ernaar om ontevredenheid in goed overleg binnen de praktijk op te lossen, omdat dit zowel in uw belang als in het belang van de behandelrelatie is. Wij verzoeken u om eventuele onvrede bij voorkeur direct met de betrokken behandelaar te bespreken of een afspraak te maken met de praktijkmanager. In de meeste gevallen leidt dit tot verduidelijking en kan er gezamenlijk een passende oplossing worden gevonden.

Klacht indienen bij erisietsmisgegaan.nl*

Is het in overleg met uw behandelaar /en/of de praktijkmanager niet gelukt om zelf afspraken voor een oplossing te maken? Dan kunt u een aanvraag voor klachtbemiddeling indienen bij erisietsmisgegaan.nl.

*Let op! Dit is van toepassing voor onze mondzorgverleners in loondienst. Voor onze ZZP
behandelaren kan dit een andere organisatie zijn. Wij adviseren u graag welke van toepassing is voor uw situatie. Vaak zijn: 

  • tandartsen aangesloten bij de klachtenregeling van beroepsvereniging KNMT; 
  • mondhygiënisten bij de klachtenregeling van beroepsvereniging NVM. 

Na indiening van uw klacht gaat een klachtenfunctionaris met uw melding aan de slag. Hij of zij geeft geen oordeel en doet geen uitspraak over schadevergoeding, maar bemiddelt tussen u en uw behandelaar om samen tot een oplossing te komen.

Geschillencommissie

Wanneer de klacht niet wordt opgelost met de hulp van een klachtenfunctionaris, kan de kwestie worden voorgelegd aan een geschillencommissie. Wij adviseren u graag welke geschillencommissie van toepassing is voor uw situatie

Termijn van bemiddelingsfase/ klachtbehandelingsfase. 

  • Na schriftelijke indiening van de klacht bij uw mondzorgverlener moet deze zich inzetten om binnen 6 weken te komen tot een oplossing voor uw klacht. In deze periode kunnen
    bemiddelingsgesprekken plaatvinden met een klachtenfunctionaris, de zorgaanbieder en u. Als resultaat ontvangt u van de mondzorgverlener een onderbouwd oordeel over de klacht. Hierin wordt de visie van de mondzorgverlener uiteen gezet. Zo staat er in welke beslissingen er zijn genomen en welke maatregelen er naar aanleiding van de klacht worden getroffen.
  • Deze termijn van 6 weken mag nog eens worden verlengd met 4 weken. De mondzorgverlener brengt u daarvan op de hoogte, met onderbouwing van de reden.
  • Wanneer u en de mondzorgverlener het eens zijn, is er nog een verlenging mogelijk, bijvoorbeeld als er is afgesproken een bemiddelingstraject (mediation) te volgen, maar ook als de zorgaanbieder meer tijd nodig heeft om met een goede oplossing te  komen. De meeste klachten worden in deze fase tot een goed einde gebracht.

Bekijk informatiefolder

 NIEUWE PATIËNT

Meld u direct aan bij een van onze klinieken. Wij nemen nieuwe patiënten aan!

AANMELDEN

BESTAANDE PATIËNT

Bent u al patiënt en wilt u een afspraak maken? Neem dan contact met ons op.

CONTACT OPNEMEN

 NIEUWE PATIËNT

Meld u direct aan bij een van onze klinieken. Wij nemen nieuwe patiënten aan!

AANMELDEN

BESTAANDE PATIËNT

Bent u al patiënt en wilt u een afspraak maken? Neem dan contact met ons op.

CONTACT OPNEMEN

CONTACT OPNEMEN

U kunt contact opnemen met ons door onderstaand contactformulier in te vullen. Ook kunt u ons telefonisch bereiken op: 076-303 4111. Ons team staat voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.


  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

CONTACT OPNEMEN

U kunt contact opnemen met ons door onderstaand contactformulier in te vullen. Ook kunt u ons telefonisch bereiken op: 076-303 4111. Ons team staat voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.


  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.


OPENINGSTIJDEN

Maandag: 08.00 - 17.00 uur
Dinsdag: 08.00 - 17.00 uur
Woensdag: 08.00 - 17.00 uur
Donderdag: 08.00 - 17.00 uur
Vrijdag: 08.00 - 17.00 uur


CONTACT

Graaf Hendrik III plein 28
4819 CL Breda
076-303 4111
Spoed: 085–0189465
balie@tandartsenbredazuid.nl

© Tandartsen Breda Zuid | Webdevelopment by Kim Elisabeth
  • Cookie Statement
  • Privacy statement
Scroll naar bovenzijde Scroll naar bovenzijde Scroll naar bovenzijde

Deze website gebruikt cookies (functionele en tracking cookies) om het websitebezoek te analyseren.

OK

Cookie en privacy instellingen



Hoe wij cookies gebruiken

We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.

Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.

Essentiële Website Cookies

Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.

Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.

We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.

We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.

Overige externe diensten

We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt

Google Webfont Instellingen:

Google Maps Instellingen:

Google reCaptcha instellingen:

Vimeo en Youtube video's insluiten:

Privacybeleid

U kunt meer lezen over onze cookies en privacy-instellingen op onze Privacybeleid-pagina.

Accepteer instellingenVerberg de mededeling enkel

IN VERBAND MET DIVERSE FEESTDAGEN IN DE KOMENDE PERIODE IS DE PRAKTIJK OP ONDERSTAANDE DATUMS GESLOTEN:

MAANDAG 21 APRIL > 2E PAASDAG
MAANDAG 5 MEI > 5 JAARLIJKSE VIERING 5 MEI BEVRIJDINGSDAG
DONDERDAG 29 MEI > HEMELVAARTDAG
VRIJDAG 30 MEI > PRAKTIJK SLUITING
MAANDAG 9 JUNI > 2E PINKSTERDAG

Voor het maken of verzetten van afspraken of andere vragen zijn wij weer telefonisch bereikbaar op de dinsdagen na de feestdagen vanaf 8.00 uur.
U kunt ook altijd gebruik maken van het contactformulier op onze website www.tandartsenbredazuid.nl wij zullen deze formulieren binnen 2 werkdagen in behandeling nemen.
Heeft u een spoed klacht dan kunt u bellen met Dental 365 op telefoonnummer 085-0189465 ik herhaal 085-0189465 voor meer informatie over deze spoeddienst kunt terecht op www.dental365.nl